Salata de cartofi noi

Ieri am avut un boost de energie cum nu am mai avut de mult. O fi fost de la cocktailurile de la Golin Harris din Noaptea Agentiilor (detalii in curand, stay tuned!), nu stiu exact. Cert este ca in drum spre casa m-am oprit pe la piata si am cumparat niste cartofi noi, fara sa am o idee clara legata de cum sa-i pregatesc. Ce a urmat e poveste…

Cuptorul mi s-a parut din start o idee nu foarte stralucita, pentru ca vroiam sa fac ceva usor si rapid ca sa-mi potolesc broastele ce cantau in cor dinlauntrul meu. „O salata!” mi-a trecut atunci prin minte si asa a ramas. Asa ca i-am spalat bine (sa fi fost vreo 450 g) si i-am aruncat intr-o oala cu apa si sare. Cand apa a inceput sa fiarba, am scazut focul si i-am mai lasat asa cam 15 de minute, pana am putut infinge cu usurinta o furculita in ei.

Cat timp au fiert cartofii, am amestecat intr-un bol o lingura de mustar Dijon cu boabe, o lingurita de mustar obisnuit, o lingura de otet, un catel de usturoi tocat marunt, 150 ml iaurt si un praf de piper.

Am scurs apa din oala si am pus peste ei apa rece, ca sa opresc procesul de gatire. Cand s-au racit bine de tot, i-am maruntit pe cei mai mari si apoi i-am amestecat cu sosul de iaurt. Peste ei am aruncat o tocatura marunta de la 2 fire de ceapa verde si gata! Am mancat ghebos (ca sa citez din clasici) cu o salata verde simpla pana mi-au mai revenit simturile. Ceea ce va doresc si voua.

Pofta buna!

6 gânduri despre “Salata de cartofi noi

  1. Aoleu, m-a dat gata salata asta! Maine dimineata ma duc glont la piata dupa cartofi noi! E clar ca-mi fac cu ochiul toate salatele care contin si cartofiori. Iar dressing-urile cu iaurt sunt preferatele mele.

Lasă un răspuns

