Electrolux Passion4Cooking de Ziua Copilului

Saptamana trecuta, pe cand planificam o iesire la munte cu prietenii, am primit, prin intermediul unui spiridus (o spiridusa, de fapt) pe nume Roxana, o alta invitatie la un nou concurs marca Electrolux. Miza? Mare (ca si ochii mei cand am citit mailul): o petrecere pentru copii la Club Cortina. Ce trebuia facut? O reteta simpla in care trebuia sa fie implicata si Miruna. N-o sa va mint, am intrevazut aici sanse mari de castig. Aveam ceva experienta cu Bubu de anul asta, cand ne-a ajutat sa facem mucenici moldovenesti (dovada stau pozele de pe Facebook). Felul in care rula coca m-a facut sa realizez ca am suficient material de modelat in directia asta si, in acelasi timp, mi-a folosit, oarecum, ca punct de plecare pentru acest concurs. Si anume niste biscuiti de forma mainilor ei. Ce a urmat, e de poveste…

Reteta e cat se poate de clasica, simpla si cu ingrediente putine. Pentru aproximativ 20 de biscuiti marisori, aveti nevoie de:

500 g faina

sare

o lingurita praf copt

200 g unt, moale

200 g zahar fin

2 oua mari

cateva lingurite de cacao

2 lingurite esenta vanilie

colorant alimentar

M-am eschivat finut de data asta, asumandu-mi din start rolul de fotograf. Tot ce a trebuit sa fac a fost sa pregatesc ingredientele si spatiul de lucru. Am cernut intr-un bol faina si am amestecat-o cu sarea si praful de copt. Cea mai mare parte am dat-o deoparte, iar o parte am amestecat-o si cu cacao. In momentul asta partea mea a cam luat sfarsit, iar fetele au preluat controlul. In prima faza, au batut cu mixerul untul cu zaharul pana a devenit spumos. Apoi, Miruna a adaugat ouale si esenta de vanilie si au mai mixat impreuna compozitia inca un minut.

Miruna a adaugat apoi treptat amestecurile de faina si Elena le-a incorporat mixand la viteza mica. Au framantat apoi coca, au impachetat-o in folie de plastic si au dat-o la frigider pentru 45 de minute.

Cu putina faina presarata pe masa, fetele au intins coca intr-un strat subtire. Then the fun began: ne-am folosit de mana Mirunei si de un cutit de plastic (de la bucataria ei de jucarie) ca sa dam forma biscuitilor. TIP: Puteti folosi la fel de usor un sablon de carton si rola de taiat aluatul pentru saratele, sunt la fel de sigure.

Odata ce formele au fost facute, am folosit niste colorant (si suplimentand cu faina, unde a fost nevoie) ca sa coloram coca in verde. Avand 3 culori de coca (simpla, verde si cu cacao), distractia a luat alta dimensiune si fetele au inceput sa experimenteze cu diferite forme si desene.

Am pus prajiturelele pe hartia de copt si le-am copt in cuptorul preincalzit la 160 de grade pentru 8-10 minute pana cand au inceput sa se rumeneasca pe margini. Am scos apoi tava din cuptor si le-am lasat sa se raceasca. Miruna n-a mai avut rabdare si a insfacat rapid una si a gustat-o. I-a placut. Cum ne-au placut si noua.

Pofta buna!

15 gânduri despre “Electrolux Passion4Cooking de Ziua Copilului

  1. Cat poate fi de dulce !! Minunate manutze! Sper sa am ocazia sa le pupacesc pe alea adevarate curand;) Cum ajung acasa,postez si eu reteta. See u soon😉

Lasă un răspuns

