Cum a fost la Cina Regala

Au trecut 9 ore de cand a avut loc acest minunat eveniment (e 3 dimineata si sunt treaz deja de o ora) si inca mai am o stare funky alaturi de ceea ce s-a intamplat la Palatul Elisabeta. Incerc sa gasesc un cuvant pentru intreaga experienta, dar nu reusesc. Amintirile, gandurile si emotiile inca nu m-au parasit pe deplin si nu ma lasa sa gandesc clar.

O sa fiu scurt si o sa enumar preparatele selectate de Alteta Sa pentru cina:

Spuma de creveti, ou si avocado;

Salata mexicana cu paine de porumb;

 – Somon la cuptor cu sos de mango si rodii;

Cenci cu crema de mascarpone;

Gateau au chocolat.

A fost de departe cel mai spectaculos (exista un superlativ mai expresiv decat asta? Daca exista, va rog inlocuiti) eveniment la care am asistat pana acum in „cariera” mea de bucatar amator. Alteta Sa a fost o prezenta incantatoare si tin sa-i multumesc din suflet pentru rabdare si cuvintele frumoase.

Tin sa multumesc din nou prietenelor mele cu care am impartit bucataria (Antonina, Brindusa, Anca, Andreea) pentru suportul moral si nu numai. De asemenea, Roxana, Raluca x2 si Alina (Golin Harris) va multumesc pentru ajutor. Un mare pupic merge, desigur, la Carmen Georgescu, prietena de suflet, care a facut ca toate astea sa se intample si care nici dupa atatea evenimente nu s-a plictisit sa ma astepte sa ies odata din bucatarie cu preparatul gata.

Toate pozele prezentate aici au fost facute de bunul nostru prieten, Catalin Voicu (multumesc frumos, Cata!)

P.S. Pentru alte imagini si inregistrari, puteti vizita blogul Principelui Radu, Mediafax, Food story sau Acasa TV.

5 thoughts on “Cum a fost la Cina Regala

  1. Mihai, mi se increteste pielea pe mine de emotii cand citesc ce scrii. Nici eu nu-mi pot dezlipi imaginile, momentele alea din minte! Ai fost minunat, pe bune. Si prajitura de vis! Si nu fac complimente gratuite, daca nu-mi place ceva mai bine nu zic nimic! Ma bucur din suflet ca am avut parte de clipele alea si ma bucur tare ca am format o echipa! Hugs!!

Lasă un răspuns

