5 zile, 5 salate (II)

Am inceput de ceva timp (sa fie deja vreo luna si ceva) sa alerg cativa km o data la doua zile. Nu pentru ca vreau sa particip la vreun maraton sau sa bat vreun record mondial (yeah, right), ci pur si simplu sa revin la o forma fizica mai buna, forma pe care am pierdut-o de cand am renuntat sa joc fotbal. Ca sa inclin si mai mult balanta in favoarea mea (dar si sa combat caldura asta naucitoare), am inceput sa mananc mai multe salate – de aici a plecat si ideea acestei serii de retete. Asa ca astazi mai plusez cu inca 5 in timp ce le planific pe urmatoarele 5. Pofta buna!

Un gând despre “5 zile, 5 salate (II)

Lasă un răspuns

