Multumiri si alt smoothie

As vrea sa incep repede prin a-mi cere scuze pentru intarzierea cu care scriu acest post. Am fost plecat intr-un week-end prelungit, asa ca o sa scriu acum ce trebuia sa fac atunci.

Dar sa revenim. Joi a fost o zi minunata. De ce? Pentru ca norocul mi-a suras din nou, prieteni. Am aflat ca am castigat gratarul pus la bataie de Cristi si prietenii lui de la Grill Society.

Pentru asta vreau sa-i multumesc inca o data lui Cristi pentru concurs, pentru retetele lui minunate (cu poze la un nivel pe care as vrea sa-l ating si eu la un moment dat) si pentru umarul pe care-l pune la mentinerea pe pozitie a acestui coltisor din blogosfera romaneasca.

De asemenea, vreau sa multumesc sponsorului concursului, Grill Society, pentru premiu si pentru articolele pe care le comercializeaza, care fac cu ochiul orice blogger culinar.

Dar nu vreau sa treaca ziua asta fara sa va dau si o reteta. Am mai multe pregatite, dar pana gasesc un pic de timp sa le fardez si sa le pudrez un pic pe nas, o sa va las un alt smoothie.

Saptamana trecuta am incercat o alta combinatie cu afine si anume cu caise. La 50 g afine, puneti 5-6 caise coapte si 100 ml lapte. Toate, desigur, cat se poate de reci. Rezultatul s-ar putea sa va surprinda.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

