pentru ca

pentru ca vara e demult aici

pentru ca al meu concediu se lasa greu asteptat

pentru ca de o saptamana ascult numai piesa asta. ba nu, de doua

pentru ca te-am vazut si azi dimineata

pentru ca mi-ai zambit si te-ai intors pe partea cealalta

pentru ca era si ea acolo, intre noi: mica, dulce, pisicoasa si sforaia usor pe nas

pentru ca marea pare atat de departe

pentru ca te-am sarutat pe furis pe umar

pentru ca mi-a ramas sare pe buze

pentru ca am iesit in soare

pentru ca te astept

2 gânduri despre “pentru ca

Lasă un răspuns

