RIP, Marius

Uneori viata are prostul obicei de a-ti trage brusc fata de masa de sub ochi si sa te lase cu cioburi, stropi si pete care se pot curata in timp. In cazul lui Anto insa, viata a fost mult mai cruda – i-a furat de langa ea Omul. Adica chiar persoana cu care te asezi la masa in fiecare seara si cu care iti impartasesti ziua ce tocmai a trecut, persoana cu care iti faci planuri pentru zilele ce vin, cea cu care imparti patul in fiecare seara.

RIP, prietene! Eu unul, nu te voi uita.

2 gânduri despre “RIP, Marius

  1. Eu nu am putut reactiona in niciun fel cand am aflat vestea…mi s-au umplut ochii de lacrimi si cred ca am simtit doar o frantura din durerea imensa pe care ea o simte acum.
    M-am rugat pentru ea si copilul ei, m-am rugat pentru sufletul lui.
    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

Lasă un răspuns

