City Grill in actiune

Inainte de toate as vrea sa dau o mica explicatie despre lipsa posturilor din ultima saptamana. Personal, am ales modalitatea asta pentru a-mi arata compasiunea pentru imensa pierdere suferita de prietena mea.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Duminica l-am pus la treaba pe Grill. City Grill. Am fugit din calea focului anuntat cu o zi inainte de fatucile de la rubrica meteo, asa ca am luat calea Campinei (Valea Doftanei, ca sa fiu mai exact) in cautare de umbra si putina apa curgatoare.

Asamblarea a fost usoara si rapida: cu o singura surubelnita am asamblat tot gratarul, astfel ca am fost gata de treaba in foarte scurt timp.

Pe partea de retete, am tinut sa fac totul cat mai simplu cu putinta: am inceput cu vinete, dovlecei si banuti de cartofi dupa ideea lui Adi Hadean.

Am continuat cu pui si putin porc, marinate generos inca de dimineata si cativa pastravi, doar pudrati cu sare si stropiti din belsug cu suc de lamaie.

La sfarsit am mai pus pe gratar si vreo 3 rosii potrivite si o jumatate de ardei gras, pe care apoi le-am tocat marunt (ar fi mers de minune un blender) si le-am amestecat cu cativa catei de usturoi, maruntiti si ei alaturi de o jumatate de legatura de patrunjel. Am obtinut in felul asta sosul perfect pentru orice gratar. Desigur, poate fi ajustat dupa placerea fiecaruia cu ardei iute, ceapa sau alte mirodenii.

Am sarit peste desertul planificat din cauza temperaturii mult prea ridicate. Nu-i nimic, il lasam pe data viitoare.

Copii s-au jucat in voie, balacindu-se atunci cand aerul devenea de nerespirat, unii au dormit, duminica a trecut prea repede.

O saptamana usoara tuturor!

2 gânduri despre “City Grill in actiune

  1. Sa-l folosesti cu placere!!!
    Foarte relaxanta si delicioasa postarea,parca simt si eu aroma bunatatilor pregatite acolo:-))
    La cat mai multe astfel de iesiri!
    Numai bine:-)

Lasă un răspuns

