GoodFood BBQ Party @ La Seratta

Cu ceva intarziere trec si eu in revista the most awesome Bbq Party la care am fost pana acum – cea organizata de GoodFood. Si pentru asta, all the credits go to Mazi, o gazda ca la carte si fetele din redactie.

Photo credits: Cris Ardelean

Seara se anunta memorabila. Nici nu prea avea cum sa fie altfel, cand aveam in mana o invitatie de la cea mai tare revista de food din Romania.

Locatia, La Seratta – una din cele mai frumoase din cele unde am fost pana acum. Elena chiar imi soptea ca i-ar fi placut sa facem aici nunta sau botezul Mirunei (se pare ca si Ana regreta acelasi lucru). O curte mare, plina de verdeata, alaturi de un cort numai bun de primit invitatii.

Primirea a fost cu staif. Poze la panoul cu sponsorii eventului – Penes Curcanul si Heinz. M-am simtit mai ceva ca Lady Gaga (ca tot e in gura tuturor reporterilor TV zilele astea) pe covorul rosu de la MTV EMA.

Photo credits: Cris Ardelean

In mjlocul curtii – un nuc. Un leagan atarnat de-o creanga (spre bucuria Mirunei), iar alaturi cateva paturi si jocuri pentru cei interesati.

Photo credits: Cris Ardelean

De jur imprejur, organizatori atenti, mese pline de oameni frumosi si prieteni dragi (The Peasies, The Foodies, Anca, Madalin, Andie, Lavinia & Papu, Andreea & Madalin, Catalina).

Intrucat era BBQ Party, mancarea urma sa aiba rolul principal (d’oh!). Si asa a si fost. Gratarele sfaraiau sub incarcatura de burgeri, mici si frigarui, toate cu carne de curcan, toate nespus de gustoase. Alaturi, porumb copt si cativa carnaciori.

Photo credits: Cris Ardelean

Pe mesele alaturate tronau dips si salate care mai de care sa-ti ia ochii si, dupa gustat, papilele la gadilat: pasta de masline, de ardei cu nuci, crema de branza yummy-mummy, guacamOLE!, hummus, cuscus, salata cu piept de curcan (my favourite), coleslaw, salata de cartofi si nu mai stiu ce, ca le-am pierdut numaratoarea la un moment dat.

Photo credits: Cris Ardelean

Petrecerea s-a animat dupa ce Mazi a plusat la butoane si a schimbat playlistul. Florence + The Machine, Keane, Muse, Lilly Allen si multi altii au picat ca o ploaie de vara si au facut intrarea pentru desert(uri).

Photo credits: Cris Ardelean

Eu unul, am ramas masca la vederea sirului de dulcegarii: banana bread, chocolate chip cookies, tarta cu lamaie, tort de ciocolata, tarta cu fructe de padure si crumble cu prune (dupa care au ramas suspine, farfurii linse si promisiuni de reproducere).

Photo credits: Cris Ardelean

Ca petrecerea sa fie completa, s-a lasat cu trageri la sorti, premii si cadouri pentru toata lumea.

Photo credits: Cris Ardelean

Cam asta fuse, dragilor si zau de m-as fi dat dus. Dar buburuza aproape ca-mi adormise in brate, asa ca am dat cu pace si am luat calea Bucurestilor.

La final nu am decat cuvinte de lauda pentru organizatori (big hugs, GoodFood!) si pentru sponsorii evenimentului si le doresc viata lunga si frumoasa. Si la mai mare!

2 thoughts on “GoodFood BBQ Party @ La Seratta

Lasă un răspuns

