Friday playlist 02: Thomas Newman


ThomasNewman
Sursa foto.

Thomas Newman.

Probabil numele asta nu va spune mare lucru. Dar cel mai sigur enumerarea urmatoare o va face: Shawshank Redemption, Meet Joe Black, American Beauty, Wall-E sau, mai nou,  Skyfall. Cred ca acum ati realizat despre ce vorbesc. Thomas Newman este omul ce sta in spatele coloanelor sonore ale acestor filme. Ce v-am dat eu sunt doar cateva din lista impresionanta de vreo 80 de  titluri, plina de multe nume interesante.

As caracteriza muzica lui intr-un singur cuvant: emotionanta. Am ascultat multe coloane sonore pe care le-a semnat iar cuvantul asta mi-a venit primul in minte. Muzica lui exprima o sensibilitate cum rar am mai intalnit, una din acelea care loveste adanc in sufletul oricarui ascultator. Iar cand am vazut si filmele, I was completely blown away.

Dar nu vreau sa va mai retin cu vorbaria mea. Vreau sa las munca acestui om spre ascultarea si, sper, aprecierea voastra.

Enjoy!

Lasă un răspuns

