Clermont

Pe unde mai mergem: Covasna

Nu vreau s-o ard aiurea, vreau doar sa va multumesc ca mai dati cu cate un ochi p-acilisea sa vedeti daca am mai pus si eu mana pe vreo cratita. Nu prea, dupa cum probabil ati observat cu ochiul liber. Tocmai m-am intors dintr-o escapada de 5 zile si inca nu mi-am revenit complet. Dar nu-i nimic, recuperez in weekend.

Dar sa revin la escapada: am fost vreo 2 zile prin Bran (ok, dar nimic spectaculos, mai ales din punct de vedere gastronomic). In a doua parte ne-am alaturat gastii de prieteni si am intins-o spre Covasna.

Covasna e la doar 80 de km de Predeal (cam o ora de mers cu masina) si e un loc ideal pentru schi. Cand am fost noi cred ca erau maxim 20 de insi pe partie, totul arata destul de bine, asa ca luati-o in considerare ca alternativa pentru Valea Prahovei. Cazarea e mai ieftina, mancarea buna. Si pentru ca am ajuns la mancare, vreau sa va fac o recomandare: Hotel Clermont (★★★★).

Clermont

Restaurantul din cadrul hotelului are o mancare de numa-numa. Nu stiu daca chef-ul lor a fost printre concurentii Top Chef, dar daca era, i-as fi dat sanse mari de castig.

Ne-am oprit mai intai la ciorbe (burta, gulas, vacuta, pui). Toate foarte bune, pretul modic – 8 lei.

Bulzul (18 lei) are un gust atat de bogat incat iti trebuie o foame de lup sa-l dai gata:

Bulz

Vreti peste? N-o sa va para rau.

Somon in crusta de verdeturi cu garnitura de cartofi taranesti (42 lei)

Somon

sau pastrav in fulgi de porumb cu wedges (tot 42 lei).

Pastrav

Dintre dulciuri am incercat papanasi (facuti cum trebuie, cu branza inauntru, nu doar o gogoasa seaca), 16 lei sau triplu mouse pe un blat de negresa (12 lei).

Mouse

Ce mi-a placut foarte mult e faptul ca au meniu (tare, tare bun) special pentru copii. Locatia e foarte linistita, serviciul ireprosabil.

Concluzia – nu trebuie ratat, nici daca esti in tranzit.

See you soon!

Lasă un răspuns

