GoodFood Picnic Party @ Café Verona

22 septembrie. O duminica insorita de toamna timpurie, cu gust de nuci si struguri si iz de pastrama. Nimic mai potrivit pentru un picnic alaturi de prieteni. Eu i-am ales pe cei din gasca bloggerilor culinari si m-am prezentat la picnicul toamnei organizat de GoodFood.

sursa foto

Alaturi de mine – prieteni vechi si dragi (GeorgianaAndieAndreeaIleanaAna & Radu, Monica), dar si fete noi, care au devenit dragi in doar cateva minute (IoanaMargot si Mihaela).

sursa foto
sursa foto
sursa foto
sursa foto
sursa foto

Buna dispozitie a fost cuvantul cheie. Ne-am infruptat din bunatatile pregatite de echipa GoodFood,

sursa foto
sursa foto

ne-am bucurat cand am vazut-o pe Miruna extragand numerele castigatoare la tombola organizata de sponsorii evenimentului,

211-06

am ras pe saturate cand Andie a castigat cateva portii de carnati and lived to tell the story,

am depanat amintiri si schimbat impresii.

Din cate vad eu pana acum, se pare ca toamna se numara prietenii. Mi-a facut placere sa va revad/intalnesc, dragilor!

4 gânduri despre “GoodFood Picnic Party @ Café Verona

Lasă un comentariu