Shake cu capsuni si cirese

Saptamana trecuta am primit o provocare de la Antonina pe care am promis sa o onorez. Cum ingredientele alese sunt ciresele si menta, am cautat sa pregatesc ceva care sa le cuprinda pe amandoua. Cum trecuse ceva timp de cand nu am mai pregatit un shake, am profitat de ocazie pentru a crea inca unul plin de energie pentru o zi calduroasa de vara.

Pentru 2 portii am folosit:

300 g de cirese, fara samburi

250 g capsuni

450 ml iaurt (puteti folosi in schimb 400 ml lapte)

o fiola esenta de vanilie

cateva frunze proaspete de menta

NOTA: Ar fi de preferat ca toate ingredientele (mai putin zaharul, desigur) sa fie foarte reci.

Blenderul a fost singurul instrument folosit pentru a da nastere acestui energizant plin de vitamine, pe care l-am decorat apoi cu cateva frunzulite de menta.

O zi buna!

4 gânduri despre “Shake cu capsuni si cirese

Lasă un comentariu