Pere la cuptor cu ricotta si biscuiti

Aseara am primit-o in vizita pe Mihaela. Pentru cine nu stie, Mihaela e insarcinata in 4 luni si pana acum se pare ca o sa aibe un baietel. Totusi faptul ca e insarcinata nu a impiedicat-o sa faca niste urmariri Fast & Furious style cu Miruna prin sufragerie. Dar sa nu ma abat de la scopul acestui post. Aveam ceva mancare gatita prin frigider, dar nu aveam un desert. Asa ca am ales sa fac desertul pe care n-am mai apucat sa-l fac in weekend.

Pentru 3 portii am injumatatit 4 pere coapte, le-am scos samburii cu ajutorul unei lingurite si am umplut golul ramas cu branza ricotta (vreo 70 de grame, cred). Apoi peste fiecare para am presarat putina scortisoara si am picurat putina miere. Am pus perele intr-o tava cu hartie de copt si le-am dat la cuptorul preincalzit la 170 de grade pentru 8-10 minute.

In timpul asta am sfaramat cativa biscuiti cu nuca (ar fi fost de preferat niste amaretto). Am scos tava din cuptor pentru un minut, cat sa presar biscuitii, dupa care a luat iar calea cuptorului pentru 6-8 minute pana ce perele s-au inmuiat iar biscuitii au fost aramii. Am scos perele din cuptor si le-am lasat sa se raceasca. Inainte de a le servi le-am mai picurat cu putina miere. Au fost exceptionale. Mihaela s-a declarat foarte multumita si cred ca la fel a fost si baietelul ei.

Pofta buna!

Later edit: Au fost asa de bune ca a doua zi Elena m-a pus sa mai fac inca un rand.

Lasă un comentariu