Electrolux More Inspiration4Cooking – bucataria suedeza

Am decis sa ies din nou in lumea culinara saptamana trecuta cand am primit o noua invitatie din partea prietenilor de la Electrolux prin care sa iau contact cu bucataria traditionala suedeza. Asa ca m-am alaturat altor prieteni (Catalina, Georgiana, Geta, IleanaMarcel) si saptamana trecuta am trecut din nou pragul Clubului Cortina, devenit deja atat de familiar.

210-1

210-2

Am avut ocazia sa lucram si sa ne inspiram de la Chef Cezar Munteanu, pe care eu personal nu-l cunosteam decat de la televizor si care m-a impresionat. Cu experienta lui, cu pasiunea lui pentru micile detalii ce pot face diferenta intr-o farfurie, cu placerea cu care prezinta ce pregateste, cu calmul cu care te asista si te ajuta sa reproduci o reteta.

210-3

Meniul suedez ales de Chef Cezar a inclus un aperitiv – laxpudding (o budinca de cartofi si somon afumat),

210-4

un fel principal demential – o friptura de vita cu hribi si sos de prune cu ierburi,

210-5

si un desert surprinzator – crema de catina si crocant de biscuiti.

210-6

Dupa ce am pregatit aperitivul, am hotarat impreuna cu Ileana sa ne unim tigaile/aragazele/lingurile si sa pregatim totul la comun. A fost o alegere buna, pentru ca am putut lucra mai relaxati si mai pe indelete. Am fost incantat de crumble-ul meu si la fel a fost si Chef Cezar care a imprumutat putin pentru desertul lui :).

210-7

Acelasi lucru si pentru friptura de vita pe care Ileana a scos-o la timp si s-a dovedit a fi rare (si, in felul asta, foarte gustoasa) – good job, Ile!

In rest, organizare excelenta (thanx again, Golin Harris!), buna dispozitie, vinuri bune si o companie placuta.

Multumesc inca o data, prieteni, pentru o seara minunata!

210-8

Ceea ce va doresc si voua, tuturor!

Ne revedem curand!

P.S. Fotografiile au fost realizate de prietenul nostru, Catalin Voicu.

Un gând despre “Electrolux More Inspiration4Cooking – bucataria suedeza

Lasă un comentariu